ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ημερομηνία έναρξης – λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ήτοι από 06-02-2019 ως 15-02-2019)

ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ημερομηνία έναρξης – λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ήτοι από 06-02-2019 ως 15-02-2019)

 

                              ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

            ΔΙΟΙΚΗΣΗ 2ης ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ 

                                ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ

         Ψ Υ Χ Ι Α Τ Ρ Ι Κ Ο   Ν Ο Σ Ο Κ Ο Μ Ε Ι Ο   Α Τ Τ Ι Κ Η Σ

               

 

                

 

 

 

                                                                                                      Χαϊδάρι    14/11/2018

                                                                                                          Αριθμ. Πρωτ.: 33279

               

ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/νση: Λεωφόρος Αθηνών 374, 

Τ.Κ. 124 62,  Χαϊδάρι - Αττικής

Πληροφορίες : Τμήμα Προσωπικού

Τηλέωνο:213-2054252

Fax: 213-2054319

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ' αριθμ. ΣΟΧ 1/2019

Για την πρόσληψη εποχικού προσωπικού σε νομικά πρόσωπα που υπάγονται στην εποπτεία του Υπουργείου Υγείας για την αντιμετώπιση
απρόβλεπτων ή επειγουσών περιστάσεων

με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου

για ανάγκες Φύλαξης

(Άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016,
και 107 του Ν. 4461/2017)

 

 

ΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις των παρ. 5 έως και 13, 15 και 20 του άρθρου 21 του Ν. 2190/1994 «Σύσταση ανεξάρτητης αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης» (ΦΕΚ 28 Α), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, σε συνδυασμό με τις  διατάξεις του άρθρου 63 του Ν. 4430/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, της παρ.9 του  άρθρου 25 του Ν. 4440/2016 και του άρθρου 107 του Ν. 4461/2017.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου ένατου του Ν. 4057/2012 «Πειθαρχικό Δίκαιο Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου» (ΦΕΚ 54 Α).
  3. Τις διατάξεις του άρθρου δεύτερου του Ν. 4528/2018 (ΦΕΚ 50/τ.Α΄/16-3-2018).
  4. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Ψ.Ν.Α. (ΦΕΚ 38/29-01-1987).
  5.  Το από 15-10-2018 Υπηρεσιακό Σημείωμα της Προϊσταμένης της Οικονομικής Υπηρεσίας, περί της ωφέλειας που επιτυγχάνεται από τη σύναψη ατομικών συμβάσεων εργασίας σε σχέση με άλλα μέσα.

 

  1. Την υπ' αριθμ. 25/17-10-2018 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής (Ψ.Ν.Α)  (Θέμα 2ο Διοικητικό) με την οποία αιτιολογείται η συνδρομή της απρόβλεπτης και επείγουσας περίστασης για πρόσληψη προσωπικού κατά τις διατάξεις του αρθρ. 63 του Ν. 4430/2016 και εγκρίνεται η  σύναψη συμβάσεων ορισμένου χρόνου οκτάωρης πενθήμερης απασχόλησης για τρία (3) άτομα  Φυλακτικό Προσωπικό, με την επισυναπτόμενη Οικονομοτεχνική μελέτη.
  2. Το από 18-12-2018 Υπηρεσιακό Σημείωμα του Οικονομικού Τμήματος του Νοσοκομείου, περί πρόβλεψης πιστώσεων  στον προϋπολογισμό του 2019 για την κάλυψη της δαπάνης πρόσληψης του προσωπικού της παρούσας ανακοίνωσης.
  3. Το υπ’ αριθμ. πρωτ. 37377/19-12-2018 έγγραφο της Διοικήτριας του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής, με το οποίο αιτιολογείται η συνδρομή της απρόβλεπτης και επείγουσας περίστασης για την πρόσληψη προσωπικού για τις ανάγκες φύλαξης των ψυχιατρικών ασθενών.

 

 

Ανακοινώνει

 

Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά τριών (3) ατόμων, για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων ή επειγουσών περιστάσεων για τις ανάγκες φύλαξης του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής (Ψ.Ν.Α), που εδρεύει στο Χαϊδάρι του Νομού Αττικής και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα απαιτούμενα (τυπικά και τυχόν πρόσθετα) προσόντα (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β):

 

ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Κωδικός

θέσης

Υπηρεσία

Έδρα υπηρεσίας

Ειδικότητα

Διάρκεια σύμβασης

Αριθμός

ατόμων

102

ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

ΧΑΪΔΑΡΙ

ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

 

Από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και όχι πέραν της 

 31-12-2019

 

(5νθήμερη, 8ωρη απασχόληση)

3

 

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΦΥΛΑΞΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ

 

Αντικείμενο των τριών (3) εργαζομένων θα είναι η παροχή συνοδείας και διασφάλισης συνθηκών ασφαλούς προαυλισμού δυνητικά επικίνδυνων ψυχικά ασθενών στους χώρους νοσηλείας και μετακινήσεων εντός του χώρου νοσηλείας του Ψ.Ν.Α. Οι φύλακες οφείλουν καθ’ όλη τη διάρκεια της εξόδου εκάστου ασθενή να τον επιτηρούν και να μεριμνούν  για την ασφαλή τους έξοδο και περιήγηση εντός του ΨΝΑ σύμφωνα με τις υποδείξεις των θεραπόντων ιατρών.

Σημειώνεται ότι οι συγκεκριμένοι ασθενείς, των οποίων η φύλαξη ζητείται, μπορεί να εκδηλώσουν βίαιη συμπεριφορά έναντι τρίτων ή αυτοκαταστροφικότητα.

 

 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ Β: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

Κωδικός θέσης

Τίτλος σπουδών

και

λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα

102

ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:

1) Πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος ειδικότητας Στέλεχος Υπηρεσιών Ασφάλειας ή Στέλεχος Ασφαλείας Προσώπων και Υποδομών ή αντίστοιχο πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος των παρακάτω σχολικών μονάδων : ΙΕΚ  ή  Επαγγελματικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου Α’ ή Β’ κύκλου σπουδών ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου ή Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης ή Επαγγελματικής Σχολής ή Τεχνικής Επαγγελματικής Σχολής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  ή σχολής μαθητείας του ΟΑΕΔ του Ν. 1346/1983 ή Ν. 3475/2006 ή άλλος ισότιμος τίτλος σχολικής μονάδας της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας.

2) Άδεια εργασίας Α΄ κατηγορίας (Ν.3707/08 τ.Α΄) που εκδίδεται από την Αστυνομική Διεύθυνση του Νομού ή τη Διεύθυνση Ασφάλειας του τόπου κατοικίας του αιτούντος (σε ισχύ).

 

ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΠΙΚΟΥΡΙΑΣ:

(Εφόσον οι θέσεις δεν καλυφθούν από υποψηφίους με τα ανωτέρω προσόντα)

1)Οποιοδήποτε πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος δευτεροβάθμιας ή μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής, ανεξαρτήτως ειδικότητας.

2) Άδεια εργασίας Α΄ κατηγορίας (Ν.3707/08 τ.Α΄) που εκδίδεται από την Αστυνομική Διεύθυνση του Νομού ή τη Διεύθυνση Ασφάλειας του τόπου κατοικίας του αιτούντος (σε ισχύ).

 

 

                          Οι υποψήφιοι  πρέπει να είναι ηλικίας από 18  έως 65 ετών.

 

 

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΩΝ

Η σειρά κατάταξης μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:

 

  1. ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (4 μήνες)

2.      ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ

3.      ΒΑΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ [Δεν βαθμολογείται όταν απαιτείται τίτλος Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ)]

4.      ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΜΟΕΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ [συνολικός χρόνος απασχόλησης έως 240 μήνες]

4.α.   Κτηθείσα σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ (έως 120 μήνες)

4.β.   Κτηθείσα σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ (έως 120 μήνες)

5.      ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50%

6.      ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΟΝΕΑ, ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή ΣΥΖΥΓΟΥ

 

Τα ανωτέρω κριτήρια μοριοδοτούνται όπως αναλυτικά περιγράφεται στον κατωτέρω πίνακα βαθμολόγησής τους.

 

 

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ

 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ

 

  1. ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (200 μονάδες για 4 συνεχείς πλήρεις μήνες ανεργίας)

μήνες

1

2

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

μονάδες

0

0

0

200

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       2. ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (30 μονάδες για καθένα από τα ανήλικα τέκνα)

αριθμός τέκνων

1

2

3

4

5

μονάδες

30

60

90

120

150

 

 

        3. ΒΑΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ  (μόνο για πρόσληψη σε θέσεις ΔΕ)

κατηγορία ΔΕ

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

μονάδες

200

220

240

260

280

300

320

340

360

380

400

 

 

        4. ΟΜΟΕΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (χρόνος έως 240 μήνες)

      4α. ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΤΗΘΕΙΣΑ σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ

           (9 μονάδες ανά μήνα και έως 120 μήνες)

μήνες εμπειρίας

1

2

3

118

119

120

 

μονάδες

9

18

27

...

1062

1071

1080

 

 

      4β. ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΤΗΘΕΙΣΑ σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ

           (7 μονάδες ανά μήνα και έως 120 μήνες)

μήνες εμπειρίας

1

2

3

118

119

120

 

μονάδες

7

14

21

...

826

833

840

 

 

 

        5. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50% (το ποσοστό αναπηρίας πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή “3”)

ποσοστό αναπηρίας

50%

60%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

μονάδες

150

180

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        6. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΟΝΕΑ, ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή ΣΥΖΥΓΟΥ (το ποσοστό αναπηρίας πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή “2”)

ποσοστό αναπηρίας

50%

60%

67%

70%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

μονάδες

100

120

134

140

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Σε περίπτωση που συμπίπτει το ίδιο χρονικό διάστημα ομοειδής με την εκάστοτε ειδικότητα  απασχόληση σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή

   δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα λαμβάνεται υπόψη η εμπειρία με τα περισσότερα μόρια.

 

 

 

ΕΜΠΕΙΡΙΑ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΔΕ

 

Ως βαθμολογούμενη εμπειρία για τον παρακάτω κωδικό θέσεως νοείται η ομοειδής με την  ειδικότητα ΔΕ Προσωπικού Ασφαλείας απασχόληση σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας με σχέση εργασίας ή σύμβαση μίσθωσης έργου στο Δημόσιο  ή τον Ιδιωτικό τομέα ή άσκηση επαγγέλματος σε καθήκοντα ή έργα ομοειδή με το αντικείμενο της  ειδικότητας ΔΕ Προσωπικού Ασφαλείας σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στο Δημόσιο ή τον Ιδιωτικό τομέα. Το είδος της βαθμολογούμενης εμπειρίας ανά κλάδο – ειδικότητα προσωπικού ορίζεται ρητά στην ανακοίνωση, ο δε τρόπος απόδειξης αυτής ορίζεται ρητά στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙ στοιχείο 8 του Παραρτήματος με σήμανση έκδοσης 31/03/2017.

ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΕΩΝ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ

 

           102

 

 

Η εμπειρία λαμβάνεται υπόψη μετά τη λήψη της άδειας Α΄ κατηγορίας (Ν.3707/08 τ.Α΄) με την οποία οι υποψήφιοι μετέχουν στη διαδικασία επιλογής.

 Για την απόδειξη της εμπειρίας αυτής βλ. δικαιολογητικά στοιχείο 8 ή Ειδικές περιπτώσεις απόδειξης εμπειρίας του από 31-03-2017 Παραρτήματος Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) ‘’για την αντιμετώπιση  απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017)’’- ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙ., Πιστοποιητικά απόδειξης εμπειρίας.

Οι τρόποι υπολογισμού της εμπειρίας περιγράφονται αναλυτικά στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης 31/03/2017 ’για την αντιμετώπιση  απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017)’’ (βλ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ I., ενότητα Ε., υποενότητα «ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ»). 

 

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

 

Οι υποψήφιοι για την απόδειξη των ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β), των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα  απαιτούμενα δικαιολογητικά από την παρούσα ανακοίνωση και το «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης 31/03/2017 ‘‘για την αντιμετώπιση  απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017)’’ σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ενότητα «ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ» του Κεφαλαίου ΙΙ του  ανωτέρω Παραρτήματος.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Τίτλοι, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις της αλλοδαπής, που απαιτούνται  από την Ανακοίνωση, πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα και να έχουν επικυρωθεί, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) με σήμανση έκδοσης «31-03-2017» ’για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017) και ειδικότερα στην ενότητα του Κεφαλαίου ΙΙ με τίτλο «ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ».

  • Για την απόδειξη της αναπηρίας του ίδιου ή συγγενικού προσώπου θα πρέπει να προσκομίζονται τα δικαιολογητικά που προβλέπονται στην υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/570/οικ.3824/3.2.2017 απόφαση της Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης (ΦΕΚ 272/6.2.2017/τ.Β΄) (στοιχεία 9 και 10 του Κεφαλαίου ΙΙ του Παραρτήματος ΣΟΧ με σήμανση έκδοσης 31-03-2017).

Κατά τα λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης 31-3-2017, ’για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017).

 

 

Η κατάταξη των υποψηφίων που συμμετέχουν στην εν λόγω διαδικασία πρόσληψης καθορίζεται από τα κριτήρια που αναγράφονται ανωτέρω στην ενότητα ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΩΝ της παρούσας Ανακοίνωσης.

 

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: Δημοσίευση της ανακοίνωσης

Περίληψη της παρούσας ανακοίνωσης, η οποία πρέπει να περιέχει υποχρεωτικά τα όρια ηλικίας και όλα τα στοιχεία του άρθρου 21 παρ. 8 του Ν. 2190/1994 (όπως ισχύει), να δημοσιευθεί σε δύο (2) ημερήσιες ή εβδομαδιαίες τοπικές εφημερίδες του Νομού Αττικής, εφόσον εκδίδονται. Σε περίπτωση που εκδίδεται μία εφημερίδα (ημερήσια ή εβδομαδιαία) η δημοσίευση θα γίνει στην εφημερίδα αυτή δύο (2) φορές.

Ανάρτηση ολόκληρης της ανακοίνωσης [μαζί με το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «31-03-2017» ’για την αντιμετώπιση  απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης, άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει,  63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017’’] να γίνει στο κατάστημα της υπηρεσίας μας (Κτίριο Διοίκησης Ψ.Ν.Α.), όπου προκηρύσσονται οι ανωτέρω θέσεις καθώς και στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού  καταστήματος του Δήμου Χαϊδαρίου, στον οποίο εδρεύει η υπηρεσία. Θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης στο φορέα (σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 9 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει), το οποίο θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail: sox@ asep.gr είτε στο fax: 210 - 6467728 ή 213- 1319188.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.7 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση:  ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 374, ΧΑΙΔΑΡΙ – ΑΤΤΙΚΗ, Τ.Κ. 12462, απευθύνοντάς την στο Τμήμα Προσωπικού υπόψιν κυρίας Βασιλειάδου Κορνηλίας   (τηλ. επικοινωνίας: 213-2054186, 213-2054107, 213-2054252).

Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο κατάστημα της υπηρεσίας μας(Κτίριο Διοίκησης Ψ.Ν.Α.),  καθώς και στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Χαϊδαρίου, στον οποίο εδρεύει η υπηρεσία, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και  εάν αυτή είναι, κατά νόμο, εξαιρετέα  (δημόσια αργία) ή μη εργάσιμη, τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων: α) στην υπηρεσία μας στην ανωτέρω διεύθυνση· β) στο δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα ακολουθώντας από την κεντρική σελίδα τη διαδρομή: Πολίτες à Έντυπα – Διαδικασίες à Διαγωνισμών Φορέων à Ορ. Χρόνου ΣΟΧ γ) στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αλλά και στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση (www.kep.gov.gr), απ' όπου μέσω της διαδρομής: Σύνδεσμοι à Ανεξάρτητες και άλλες αρχές à ΑΣΕΠ θα οδηγηθούν στην κεντρική σελίδα του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ και από εκεί θα έχουν πρόσβαση στα έντυπα μέσω της διαδρομής: Πολίτες à Έντυπα – Διαδικασίες à Διαγωνισμών Φορέων à Ορ. Χρόνου ΣΟΧ.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ:  Κατάταξη υποψηφίων

Αφού η υπηρεσία μας επεξεργαστεί τις αιτήσεις των υποψηφίων, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων του άρθρου 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, σε συνδυασμό με τα άρθρα: 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017 (χρόνος ανεργίας 4 μηνών, γονέας ανηλίκων τέκνων, βαθμός βασικού τίτλου σπουδών, συνολική ομοειδής με την εκάστοτε ειδικότητα εμπειρία έως 240 μήνες που αποκτήθηκε σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας είτε στον ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα, αναπηρία υποψηφίου, αναπηρία συγγενικού ατόμου).

Η κατάταξη των υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η τελική επιλογή για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, πραγματοποιείται ως εξής:

1. Προηγούνται στην κατάταξη οι υποψήφιοι που διαθέτουν τα κύρια προσόντα της ειδικότητας και ακολουθούν οι έχοντες τα επικουρικά (Α΄, Β΄ επικουρίας κ.ο.κ.).

2. Η κατάταξη μεταξύ των υποψηφίων που έχουν τα ίδια προσόντα (κύρια ή επικουρικά) γίνεται κατά φθίνουσα σειρά με βάση τη συνολική βαθμολογία που συγκεντρώνουν από τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης (χρόνος ανεργίας 4 μηνών, γονέας ανηλίκων τέκνων, βαθμός βασικού τίτλου σπουδών, συνολική ομοειδής με την εκάστοτε ειδικότητα εμπειρία έως 240 μήνες που αποκτήθηκε σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας είτε στον ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα, αναπηρία υποψηφίου, αναπηρία συγγενικού ατόμου).

3. Στην περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων στη συνολική βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο πρώτο βαθμολογούμενο κριτήριο (χρόνος ανεργίας) και, αν αυτές συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο δεύτερο κριτήριο (αριθμός ανηλίκων τέκνων) και ούτω καθεξής. Αν εξαντληθούν όλα τα κριτήρια, η σειρά μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με δημόσια κλήρωση.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: Ανάρτηση πινάκων και υποβολή ενστάσεων

Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία μας θα αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε είκοσι (20) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στo κατάστημα των γραφείων μας, τους οποίους πρέπει να αποστείλει άμεσα (εντός 5 ημερών από τη σύνταξή τους) για έλεγχο στο ΑΣΕΠ, ενώ θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης (σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 11 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει) το οποίο θα υπογραφεί από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας. Το πρακτικό αυτό θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail: sox@asep.gr είτε στο fax: 210 - 6467728 ή 213 - 1319188.

Κατά των πινάκων αυτών, επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση ένστασης, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά), η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η ένσταση κατατίθεται ή αποστέλλεται με συστημένη επιστολή απευθείας στο ΑΣΕΠ (Πουλίου 6, Αθήνα, Τ.Θ. 14307, Τ.Κ. 11510) και, για να εξεταστεί, πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου είκοσι ευρώ (20 €), που έχει εκδοθεί είτε μέσω της εφαρμογής του ηλεκτρονικού παραβόλου (e-παράβολο), βλ. λογότυπο «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ» στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr), είτε από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.).  Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον κωδικό/αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων. Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.

Η υπηρεσία οφείλει να αποστείλει άμεσα στο ΑΣΕΠ φωτοαντίγραφα των αιτήσεων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων που έχουν υποβάλει ένσταση κατά των πινάκων κατάταξης.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ: Πρόσληψη

Η υπηρεσία προσλαμβάνει το προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου από την υπογραφή της σύμβασης μετά την κατάρτιση και κύρωση των προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων με πράξη του αρμοδίου οργάνου διοίκησης του φορέα. Τυχόν αναμόρφωση των πινάκων βάσει αυτεπάγγελτου ή κατ’ ένσταση ελέγχου του ΑΣΕΠ που συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά από το φορέα, ενώ απολύονται οι υποψήφιοι που δεν δικαιούνται πρόσληψης βάσει της νέας κατάταξης. Οι απολυόμενοι λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για την απασχόλησή τους έως την ημέρα της απόλυσης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση από την αιτία αυτή.

Προσληφθέντες οι οποίοι αποχωρούν πριν από τη λήξη της σύμβασής τους, αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.

Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται είτε κατόπιν αναμόρφωσης των πινάκων από το ΑΣΕΠ είτε λόγω αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.

 

ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ της παρούσας ανακοίνωσης αποτελεί και το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «31-03-2017» “για την αντιμετώπιση  απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης, άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει,  63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017”, το οποίο περιλαμβάνει: i) οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.7, σε συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων, σύμφωνα με τις ισχύουσες κανονιστικές ρυθμίσεις· και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Παράρτημα αυτό μέσω του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα μέσω της ίδιας διαδρομής που ακολουθείται και για την αναζήτηση του εντύπου της αίτησης δηλαδή: Κεντρική σελίδα à Πολίτες à Έντυπα – Διαδικασίες à Διαγωνισμών φορέων à Ορ. Χρόνου ΣΟΧ.

 

                                                                                      Η  ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ Ψ.Ν.Α  

 

 

                                                                                                  ΚΑΛΑΝΤΖΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ